Joomla 3.1 Templates by FatCow Coupon

Spokój, rozwaga i bezpieczeństwo:

Nasz bank dobrze chroni Twoje pieniądze

Obserwujemy zwiększoną liczbę wypłat w bankomatach i oddziałach bankowych. Na bieżąco uzupełniamy zapasy gotówki, ale właśnie ze względu na dużą liczbę wypłat – z powodów czysto logistycznych – nie zawsze udaje się utrzymać regularność dostaw.

Banknoty i bilon dowozimy regularnie. Robią to wyspecjalizowane konwoje, pracujące zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Zwiększona liczba wypłat sprawia jednak, że specjalistyczne firmy przewożące gotówkę nie zawsze zdążą dowieźć na czas odpowiednią ilość pieniędzy do kas i bankomatów.

Tak jak wszystkie banki w Polsce, zgodnie z komunikatem Narodowego Banku Polskiego z 25. lutego 2022 r., mamy wystarczającą ilość gotówki, by całkowicie pokryć zapotrzebowanie naszych Klientów.

Przepraszamy za występujące opóźnienia i zapewniamy, że Państwa pieniądze są bezpieczne. Zachęcamy jednocześnie do korzystania z bezgotówkowych form płatności – kart płatniczych, aplikacji SGB Mobile, bankowości internetowej, Blika, Apple Pay i Google Pay. To wygodne i bezpieczne.

Naszym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa środków powierzonych nam przez Klientów. Najlepsi w swojej klasie specjaliści czuwają nad bezpieczeństwem Państwa finansów 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. Prosimy nie ulegać plotkom, zachować rozsądek i spokój.

Przed dwoma laty, u progu pandemii koronawirusa, Spółdzielcza Grupa Bankowa doskonale poradziła sobie z obsługą Klientów. Również i dziś mogą Państwo na nas polegać. Wzajemność i wparcie dla naszych Klientów mamy wpisane w nasze spółdzielcze DNA.

Zagłosuj na aplikację mobilną SGB Mobile w konkursie Mobile Trends Awards 2024!

Po raz drugi z rzędu zostaliśmy nominowani do Mobile Trends Awards, tym razem w kategorii Bankowość Mobilna. To prestiżowa nagroda, przyznawana co roku dla najlepszych rozwiązań mobilnych.

Jeśli korzystasz z nowoczesnej, bezpiecznej i funkcjonalnej aplikacji mobilnej SGB Mobile – zagłosuj na SGB!

Jak zagłosować na SGB Mobile?

Wejdź na stronę: https://mobiletrendsawards.pl/mta/glosowanie i oddaj swój głos na aplikację mobilną SGB Mobile

To dla nas ogromne wyróżnienie i ważna nagroda, dlatego liczymy na Wasze głosy

Czytaj więcej: Zagłosuj na aplikację mobilną SGB Mobile w konkursie Mobile Trends Awards 2024!

Przelewy zagraniczne – ważne zmiany

Zlecasz lub spodziewasz się przelewu z kraju trzeciego wysokiego ryzyka? Od 31.10.2021 r., przed każdą taką transakcją skontaktujemy się z Tobą z prośbą o dodatkowe informacje, np. dotyczące źródła pochodzenia środków lub poprosimy Cię o przekazanie dokumentów do tej transakcji. Jeżeli nam nie przekażesz pełnych informacji, będziemy musieli odrzucić przelew. Wymaga tego od nas Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

Czytaj więcej: Przelewy zagraniczne – ważne zmiany

Wspieramy płatności BLIKIEM w internecie

BLIK

E-rejestracja z SGB ID

SGB ID to usługa identyfikacji elektronicznej, która pozwala łatwo i bezpiecznie weryfikować tożsamość bez wychodzenia z domu. Dzięki niej założysz Profil Zaufany, aby korzystać z e-administracji czy bez problemu potwierdzisz swoją tożsamość w firmach ubezpieczeniowych
i placówkach medycznych. Z SGB ID możesz również zarejestrować się na szczepienie przeciw COVID-19, nawet jeśli nie masz Profilu Zaufanego. Wystarczy, że skorzystasz z danych do logowania do Twojej bankowości internetowej. To proste: https://bit.ly/3xfX8nz

Pamiętaj, że rejestracja na szczepienie będzie możliwa, kiedy rozpoczną się zapisy dla Twojej grupy wiekowej.

E-rejestracje na szczepienia przeciw COVID-19 prowadzi Serwis Ministerstwa Zdrowia
i Narodowego Funduszu Zdrowia – pacjent.gov.pl. Tam znajdziesz szczegółowe informacje.

Więcej o usłudze SGB ID czytaj na stronie www.sgb.pl/sgbid

Wyszukiwarka

BFG